Forum NASZA KLASA 1TE Strona G│ˇwna
ale sie usmialam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NASZA KLASA 1TE Strona G│ˇwna -> Testy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 2:01, 07 Kwi 2014    Temat postu: ale sie usmialam

Dobra latem przy 30 stopniach OK , a co w zimie i jesieni─ů ?
[link widoczny dla zalogowanych]
W Anglii wymawiaj─ů [D┼╗OP] bo oni zangielszcz─ů ka┼╝d─ů nazw─Ö. Nie uzywam nigdy suszarki, a grzebien tylko po umyciu wlosow.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

studiuje komsetologie wiec sama o siebie dbam, nie potrzebuje nikogo. [link widoczny dla zalogowanych] w wtorek mialam usunieta 6 i lekarz nie dal mi zadnych antybiotykow i nic nieprzepisal ani nie polecil po 20 minutach wyciagnelam tampon i przeplukalam woda,
Pierwsza zdecydowanie! Z jakimi trudnymi pytaniami Wy si─Ö spotkali┼Ťcie? Wiem, ┼╝e w sklepie standardowym na np. delikatnych i kobiecech, idealistycznie nastawionych i uczuciowych - czyli totalnego przeciwie┼ästwa psychologicznego kobiet w wieku 40-50 lat, kt├│re s─ů zmaskulinizowane, agresywne, wyprane z uczu─ç i zainteresowa┼ä, my┼Ťl─ůcych tylko o kasie i orgazmie. [link widoczny dla zalogowanych] impreza-i3296287384.html [link widoczny dla zalogowanych]
Zbyt mlodzi jestescie aby doswiadcza─ç takiego dyskomforu .jestem z Wami Satry Woodstockowicz M├│j m─Ö┼╝u┼Ť zawsze stara si─Ö abym pierwsza mia┼éa orgazm, potem dopiero on. Stopniowo zacz─Ö┼éam je podcina─ç(nie u fryzjera, bo mam zraz do nich, raz poprosi┼éam o podci─Öcie to uwali┼éa mi ponad po┼éow─Ö a mia┼éam w┼éosy po pas...) wi─Öc bior─Ö sama no┼╝yczki i tam gdzie widz─Ö rozstrz─Öpiony w┼éosek to wycinam to co zniszczone, i te┼╝ te w┼éoski kt├│re maj─ů bardzo jasny kolor od innych. Co do szpitalnej wyprawki to ja te┼╝ jeszcze nie mam koszuli... Pami─Ötajmy - przed nami g┼éod├│wk─Ö lecznicz─ů przeprowadzi┼éo miliony ludzi na ┼Ťwiecie, tysi─ůce przypadk├│w d┼éugich g┼éod├│wek zosta┼éo opisanych pozytywnie w literaturze medycznej. I wg mnie grzebanie samemu przy paznokciu nie ma sensu. pozdrowienia!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a po ktorej tabletce objawy zaczely ustepowac?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma bardzo ciekawy skład, jest na bazie ekstraktów ziół. poza tym też chce żyć..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

figure straszn─ů Mysla┼éam, ┼╝e ona jest zgrabniejsza. [link widoczny dla zalogowanych] Oczywi┼Ťcie b─Öd─Ö zaczyna┼éa od zera, nie mam zbyt du┼╝ej wizji na ten temat ani lokalu, dlatego moje pytanie czy jest to do┼Ť─ç dobry i dochodowy pomys┼é na biznes?
Pozwolicie, ┼╝e powt├│rze-159z┼é!!!!!!. poza tym staram si─Ö nie w┼é─ůczac juz kompa w domu i d┼éugo czasu przed nim nie siedzie─ç. granic\ i dlatego mysle ze nieraz moze warto delikatnie probowac zaczynam od warzyw i owoc├│w do ┼Ťwi─ůt, a zaraz po jaka┼Ť z┼éagodzona forma g┼éod├│wki (od jakich┼Ť 20 lat nie prze┼╝y┼éam dnia bez dezodorantu wi─Öc wol─Ö nie pr├│bowa─ç, po prostu licze ┼╝e mimo to te┼╝ znacznie si─Ö odtruj─Ö) blacha mnie tak za┼éatwi┼éa by┼éam jeszcze dzieckiem potem rany mi ani nie zszyto brzegi same sie pol─ůczy┼éy no i powsta┼é przykurcz ma┼éy ale przykurcz.Jecha┼éam z taka nadzieja w sercu i w oczach to byl pierwszy plastyk do ktorego sie wybra┼éam po tylu latach i choc mam 23lata jest mi ciezko z tym wiadomo mam zanizona samooceneno a teraz ani juz nadzieji we mnie nie ma bo choc mamy 21 wiek to nikt nie chce mi pom├│c.Niewiem czy walczyc jeszcze juz mam takie zwatpienie. [link widoczny dla zalogowanych]
faktycznie musia┼éabym nauczy─ç si─Ö nad tym panowa─ç i ustali─ç sta┼ée posi┼éki, nie podjada─ç... niestety,moje plany wziely w leb.maz nie kupil mi wszystkich skladnikow do zupy,dzis tez tego nie zrobil:/nie mam jak sama po to pojsc bo snieg na chodnikach,ale w poniedzialek napewno kogos do tego wynajme a poki co moja dieta sklada sie z jablek.dzis zjadlam 4,jutro maksymalnie tyle samo a w poniedzialek zupka i inne owoce. Prosz─Ö o opinie o Michale Czernikowskim z infinity na Miko┼éajskiej? Zapraszam do zapoznania si─Ö z nasz─ů ofert─ů. Cena za obci─Öcie kr├│tkich w┼éos├│w to 45 z┼é (zazwyczaj p┼éaci┼éam u innych 60 z┼é i to za bardzo ┼Ťrednie efekty). witam ja wam moge polecic salon fryzjersko kosmetyczny w skawinie jesli chcecie miec naprawde fajna fryzurke albo kolor to warto tam sie wybrac dziewczyny maja naprawde kakurencyjne ceny a dzieki temu maja klijetow wiem tyle poniewaz moja przyjaciolka tam pracuje strz damskie maja od 16 zlotych meskie od 10a jeszcze we czwartki -30% na strzyzenie farby kaplet od 50 zlotych baleyage kaplet od 45zlotych,oczyszczanie twarzy od 70 zlotych plus doczyszczxanie gratis,pedicure 50 zlotych manicure od 18 NOWOSC manicure japonski takze zapraszam was wiecej inf na gg 9518686 ßáőßáő
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

inegracyjne!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
imagination- just an ilussion
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja bede operowana w szpitalu MSWiA. [link widoczny dla zalogowanych] witam wszystkich, byc mo┼╝e tu si─Ö dowiem czegos na temat tego co dzieje si─Ö z czlowiekiem po operacji.
Morze kto┼Ť mi doradzi?!;D jest mnostwo zadowod ktore nie sa rozwijajace... Ostatnio urywa mi posty nie wiem czemu. Jednak nie ka┼╝dy lekarz dobrze sobie radzi z odczytywaniem obrazu w tym badaniu. Napiszcie, czy mo┼╝na je je┼Ť─ç [link widoczny dla zalogowanych]
nie ma tragedii ale bior─ůc pod uwag─Ö fakt, ┼╝e zawsze wa┼╝y┼éam 57-59 kg i od trzech lat odk─ůd tyle mi przyby┼éo po eksperymentach z r├│┼╝nymi ┼Ťrodkami anty, nie mog─Ö zrzuci─ç nawet p├│┼é kilo... Moga co nawyzej zrobic z niej atrakcyja kobiete. Pracuje na ┼╝elach IBD ,YOY i czasem NADISELING kto zna sie na tym wie iz te firmy sa najlepsze na rynku ... nic nie drgnelo? Faktycznie mia┼éam szcze┼Ťcie, ┼╝e na niego trafi┼éam i to ca┼ékiem przypadkiem bo mia┼éam jecha─ç do Wroc┼éawia gdzie w ostatniej chwili dowiedzia┼éam si─Ö, ┼╝e dr K─Öcki przyjmuje bli┼╝ej mojego miejsca zamieszkania dr S┼éawomir K─Öcki - przyjmuje w Opolu i Brzegu ;/ kurcze 15 minut to strasznie dlugo, ja wytrzymalam ledwo 5.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pomaranczowamama zrobi┼éa┼Ť test?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem ze ┼Ül─ůska i nie wiem co zrobi─ç Mieszkam w Rybniku...daleko do Poznania,Warszawy czy Wroc┼éawia..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ju┼╝ naprwad─Ö mam go dosy─ç... [link widoczny dla zalogowanych] Zastanowcie sie nad tym juz teraz, poszukajcie- na miejscu nie bedziecie miec do tego glowy.
Ja po tej diecie b─Öd─Ö stosowa─ç klasyczne M┼╗ Dieta oczyszczaj─ůca Ja mam diet─Ö, ─çwicz─Ö wi─Öc nie uwa┼╝am, ┼╝e to jest spos├│b na odchudzanie bo nie jest, ale na poprawd─Ö samopoczucia i funkcjonowania uk┼éadu pokarmowego, co sprawi, ┼╝e b─Ödzie ┼éatwiej si─Ö chud┼éo dzi─Öki diecie i ─çwiczeniom.O to mi chodzi Widz─Ö ,┼╝e jest wi─Öcej postrzele┼äc├│w na ┼Ťwiecie. Uzgodni┼éam ju┼╝ termin na konsultacje w Gliwicach na 24.06., kazano [link widoczny dla zalogowanych]
Narazie blizna po zabiegu jest cieniutka(jaki┼Ť milimetr) zastanawiam si─Ö czy szwy mog─ů si─Ö rozej┼Ť─ç a je┼Ťli tak to po jakim czasie od zabiegu? Moze jak znajdziesz woln─ů chwilke to co┼Ť napiszesz ? hey do ┼Ťwiat jeszcze 11 dni ja mam strasznie kr├│tkie paznokcie i nie umiem ich zapuszczac. bo tak pi─Öknie si─Ö uk┼éadaj─ů, B├│g nie ┼╝a┼éowa┼é Pani urody i TAKICH w┼éos├│w! po za tym jestem 10 cm nizsza od ciebie i to ma inny wyglad Mo┼╝na si─Ö nas┼éucha─ç teorii, mo┼╝na ci─ů─ç g┼é├│wki, ale potem jak przyjdzie si─Ö ci─ů─ç klienta to si─Ö okazuje, ┼╝e t─ů teori─ů to sobie mo┼╝na. 40cm??!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum NASZA KLASA 1TE Strona G│ˇwna -> Testy Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy